Foute muziek Bingo

Hebben jullie 6 februari al opgeschreven??
Wij hebben samen met Marco een foute muziek bingo georganiseerd 🥳 in las Vegas stijl 🥳

Wat houdt het in?
Je koopt bij ons een digitale bingokaart (of kaarten😉)
Je ontvangt via de mail(na betaling) je bestelde unieke bingokaarten.
Op 6 februari log je in vanaf 19 uur en wordt je welkom geheten door Marco.
Hij warmt de boel goed op.🤩

Het programma ziet er als volgt uit:
19 uur warming up met Marco
20 uur de eerste 2 bingo rondes met leuke prijzen
20.45 pauze waar Marco een leuke aanvulling aan gaat geven.
21.15 de volgende 2 bingo rondes met bij de laatste ronde knalprijzen.
22 uur afterparty 🥳

Voor wie? Voor alle leden en niet leden die fc Landgraaf een warm hart 💓 toedragen.
Per kaart betaal je €3,-

Wil je meedoen? Stuur dan een e-mail naar:
activiteiten@fclandgraaf.nl
Vermeld daarin:
Je naam
Je telefoonnummer
Je e-mailadres
Hoeveel kaarten je wilt.
Betalen gebeurt op rek nr NL54ABNA0506989682 tnv R Voorjans.
❗️Aanmelden kan tot 3-2❗️
Doen jullie mee?? 💜💙

 

FC-Landgraaf-Logo

Invulling technische staf seizoen 2021-2022 rond!!

Invulling technische staf seizoen 2021-2022 rond!!

Het bestuur van FC Landgraaf maakt met vreugde het volgende bekend:

Ook tijdens het seizoen 2021 / 2022 zal Dennis Voorst de rol van hoofdtrainer binnen FC Landgraaf op zich nemen. Als trainer van het tweede team en assistent trainer bij het eerste team zal net als in dit lopende seizoen Roger Peeters gaan fungeren. De rol van trainer van de lagere seniorenteams is komend seizoen weggelegd voor Lars Feiter.

 

Het bestuur van FC Landgraaf heeft er het volste vertrouwen in dat genoemde trainers, in nauwe samenwerking met technisch coördinator Guus Vrancken, een wezenlijke bijdrage kunnen leveren aan de sportieve ambities die FC Landgraaf zich voor de toekomst ten doel heeft gesteld en wenst Dennis, Roger, Guus en Lars veel sportief succes bij het uitoefenen van hun functie.

Clubshop

Clubshop

 

Boven in de menubalk staat een nieuw item, Clubshop.

Door op Clubshop te klikken kom je op de website terecht waar

je FC Landgraaf artikelen kan bestellen.

Cadeau’s voor kerst moeten uiterlijk aanstaande zondag 13 december besteld worden om

te garanderen dat ze voor Kerst afgeleverd worden.

FC-Landgraaf-Logo

Topsponsors

Topsponsors

FC Landgraaf spreekt haar dank uit aan een aantal Topsponsors. Deze Topsponsors zijn niet alleen zichtbaar op borst en/of rug van een team maar ook langs de speelvelden van FC Landgraaf zijn zij te vinden en daarbij steunen zij de club ook nog op andere wijze. Als dank hebben de eerste Topsponsors inmiddels hun ingelijst shirt ontvangen. Marcel Quaedvlieg van Signmontage , Paul Lempers van Partyservice Parkstad, Ron Coerver van Coerver Fysiotherapie, Tim Hermans van HSE Consulting, Angelique Vossenberg van de Watertoren, Raimond Reulings van Reulingsbouw, Plus Arts en Winkelcentrum Op de Kamp tonen vol trots het door FC Landgraaf geschonken ingelijste shirt. De vereniging FC Landgraaf dankt de heren en de dame hun bedrijf voor de steun aan FC Landgraaf.

Klik op de foto voor de originele grootte.

Rondje voor je club

Geef je club een rondje. Nu de kantines gesloten zijn blijft ook FC Landgraaf verstoken van inkomsten.

Donateurs aan deze actie zullen van de club een leuke attentie ontvangen.

Klik op de banner en je komt meteen uit bij FC Landgraaf, geef aan hoeveel je wilt sponsoren aan rondjes, vul je emailadres in en betaal.

 

 

 

 

 

 

 

Tip voor de feestdagen

Helaas is het op het moment vrij rustig op onze club☹️
Maar achter de schermen zijn wij druk bezig.
Wij hebben leuke presentjes voor kerst ????
U heeft een leuk cadeau ???? en tegelijkertijd steunt u onze club in deze moeilijke tijden ????
Hieronder ziet u welke pakketten en of losse artikelen wij aanbieden.
Leuk voor volwassenen en ook voor de kinderen. ????‍????‍????‍????( bij de kidspakketten zit ook snoep????)
Bestellen kan bij Paul Smeets. (Penningmeester@fclandgraaf.nl)
Het wordt mooi voor u ingepakt ???? en thuis bezorgd ????
FC-Landgraaf-Logo

Verslag ALV

Op donderdag 5 november heeft onder leiding van het interim-bestuur de eerste, digitaal gehouden, algemene ledenvergadering van FC Landgraaf plaatsgevonden. De vergadering stond vooral in het teken van de verkiezing van de bestuursleden welke voor de komende vier jaar het dagelijks bestuur van FC Landgraaf gaan vormen.

Tijdens de opening door interim voorzitter Roger Voorjans werd stilgestaan bij het overlijden van twee voormalige SVN leden, Christel Tesselaar en Frans Quadflieg en voormalig Sylvia lid Hein Jeukens.

Het financiële boekjaar van zowel Sylvia als ook van SVN werden door interim penningmeester Paul Smeets uitvoerig belicht.

Met betrekking tot de samenstelling van het toekomstig dagelijks bestuur is door het interim bestuur gekozen voor een vlakke bestuursstructuur waarbij het bestuur bestaat uit vier personen welke nauw samenwerken met de diverse werkgroepen binnen de vereniging. Dhr. Ben Vlake heeft aangegeven de functie van voorzitter op zich te willen nemen. Door middel van een korte introductie heeft Ben zich aan de vergadering voorgesteld en zijn visie op de toekomst van FC Landgraaf gegeven.

De aan de vergadering deelnemende leden hebben vervolgens door middel van stemming unaniem hun goedkeuring verleend aan de door het interim bestuur voorgestelde bestuursleden:

Voorzitter: Ben Vlake
Vicevoorzitter: Hans Roeleveld
Penningmeester: Paul Smeets
Secretaris: Wim Reintjens

Hiermee is het definitieve bestuur van FC Landgraaf voor de volgende vier jaar is vastgesteld.

Binnen FC Landgraaf zijn diverse werkgroepen actief, elk met hun eigen aandachtsgebied. De huidige stand van zaken binnen deze werkgroepen werd verder toegelicht. Vooral van belang hierbij is de ingebruikname van het tweede kunstgrasveld en de op korte termijn te voeren gesprekken met de gemeente betreffende de nieuwbouw van de kantine.

Tevens zal de komende maanden verdere invulling worden gegeven aan de inrichting van de nieuwe organisatiestructuur binnen FC Landgraaf

Verdere informatie m.b.t. de inhoud van de vergadering is te vinden in de notulen. Deze zijn op te vragen door een email te sturen naar secretaris@fclandgraaf.nl

CORONA Update per 4 november

Beste FC Landgraaf spelers, leden, ouders, begeleiders,

Elk weekeinde worden er normaal 30.000 wedstrijden op de amateurvelden gespeeld. Ondanks enkele coronagevallen en spelers die uit voorzorg in quarantaine moesten zijn de afgelopen tijd 80 procent van de geplande wedstrijden gewoon gespeeld. Aangezien het amateurvoetbal geen brandhaard is en onze sport in de buitenlucht plaatsvindt is het des te zuurder dat we nu onze sport niet kunnen uitoefenen zoals we het graag zouden zien. Vanzelfsprekend willen we als vereniging een bijdrage leveren aan de bestrijding van het virus, maar we hadden hoop dat de competitie zonder publiek kon worden voortgezet.

 

Coronacijfers

Nu in de samenleving de coronacijfers oplopen kunnen we niet anders dan zo goed mogelijk de richtlijnen van de overheid en de KNVB volgen om onze leden zo veilig mogelijk te laten trainen.

 

Nieuwe maatregelen

Met ingang van afgelopen woensdag, 4 november, 22.00 uur gelden de volgende maatregelen:

  • Wedstrijden van alle amateurcompetities zijn tot nader order niet toegestaan.
  • Seniorenteams mogen alleen trainen in groepen van twee personen en met onderling 1,5 meter afstand.
  • Voor alle jeugdteams geldt geen beperking in de groepsgrootte en de onderlinge afstand tijdens de training. Zij mogen onderling trainingswedstrijdjes spelen bij de eigen vereniging.
  • Alle kantines en kleed- en doucheruimtes blijven gesloten.
  • Geen publiek toegestaan op de sportaccommodatie.

 

En verder

Vanuit de overheid en de KNVB wordt er hard gewerkt aan het verduidelijken van alle maatregelen voor het amateurvoetbal. De komende dagen ontvangen we meer informatie hierover. Houd de website en Facebook in de gaten voor de ontwikkelingen ten aanzien van de nieuwe maatregelen.

 

Het bestuur

 

KNVB: Veelgestelde vragen over het coronavirus en voetbal

 

Partnership FC Landgraaf en Winkelcentrum Op de Kamp.

Unieke partnership FC Landgraaf en Winkelcentrum Op de Kamp.

FC Landgraaf en het Landgraafse winkelcentrum Op de Kamp zijn een unieke partnership aangegaan. Beide partners spelen een centrale rol in Landgraaf en zetten zich in voor de samenleving. Sport, beweging, sociale contacten en spel en plezier horen daar uiteraard bij.

Vanaf het nieuwe seizoen staat het logo van Op de Kamp prominent op de voorkant van de shirts van de voetbalclub. Beide organisaties gaan elkaar versterken waar dat mogelijk is. De samenwerking is uniek te noemen omdat er sprake is van een samenwerking met gesloten beurzen.

Meer informatie over FC Landgraaf:
Roger Voorjans en Paul Smeets

Meer informatie over Winkelcentrum Op de Kamp:
Harold Habets, harold@opdekamp.eu,

FC-Landgraaf-Logo

Vrijwilligers kantine FC Landgraaf.

Vrijwilligers kantine FC Landgraaf.

Na een periode van fusiegesprekken en kennismakingen, zijn diverse werkgroepen druk bezig om invulling te geven aan de basis van een gezonde vereniging.

Iedereen is zich ervan bewust dat de kantine onze toekomstige huiskamer moet worden, waarbij ieder lid c.q. bezoeker van ons Sportpark meer dan welkom is en er zich thuis moet gaan voelen. Sfeer en sportieve prestaties hand in hand laten gaan is en blijft de doelstelling van FC Landgraaf.

We zijn druk bezig om in de kantine diverse aanpassingen te doen, om zodoende de sfeer te verhogen. Wat precies? Laat je verassen bij je eerste bezoek!

 

Na evaluatie is gebleken dat de huidige bezetting van de kantine behoefte heeft aan aanvulling! Hiervoor zoeken we enthousiaste vrijwilligers, die ondersteunende taken of in de keuken of achter de bar willen doen. Voornamelijk op de vrijdagavond en de weekenden.

We gaan een maandplanning maken, waarbij opgave mogelijk is per dag, dagdeel of bij activiteiten.

De voorkeur gaat uiteraard uit naar vrijwilligers die dit voor de club doen, maar mochten er te weinig vrijwilligers zijn en er wel mensen zijn ( studenten etc) die dit tegen een vrijwilligers vergoeding willen doen, maak dit dan ook kenbaar.

We zullen medio Juli gaan  inventariseren en iedereen uitnodigen voor een bijeenkomst, waarbij we kennis met elkaar kunnen maken en concrete afspraken gaan maken.

 

Dus ben jij diegene die een steentje wil bijdragen aan de sfeer bij onze nieuwe club, geef je dan op via: e-mail bij John Horsch john.horsch@ziggo.nl voor 15 Juli a.s.